Nie każdy ból głowy to migrena

Napięciowe Bóle Głowy to dość powszechny problem w obecnych czasach. Ból głowy może mieć różne podłoże i przyczyny. Może być związany z procesem chorobowym w naszym ciele lub być zwiastunem jakiejś nietolerancji lub zatrucia. Są też migreny których przyczyn doszukujemy się wieli. My zajmiemy się dziś napięciowymi bólami głowy, które mogą być wywoływane przez wiele mięśni i innych struktur takich jak powieź czy kość na skutek ich przeciążenia, złej ergonomii pracy.

Higiena pracy to podstawa

Uwaga na cześć tych przyczyn wywołujących napięciowe bóle głowy pracujemy sami każdego dnia. Zła pozycja w pracy, długie przesiadywanie z telefonem, leżenie ze zgiętym odcinkiem szyjnym czy nadmierny stres.

W dzisiejszym materiale mamy dla was propozycję 4 prostych ćwiczeń / sposób relaksacji 4 mięśni który mogą powodują bóle głowy.

Masz nawracające bóle głowy? zmagasz się z migreną ? Spróbuj tych prostych ćwiczeń. Jest duża szansa, że twoje problemy się zmniejszą lub znikną!! Usiądź wygodnie i obejrzyj poniższy materiał.

Napięciowe bóle głowy powodowane są miedzy innymi przez :
-mięsień skroniowy
-mięsień mostkowo-obojczykowo-sutkowy
-mięsień czworobocznu
-mięśnie podpotyliczne

00:00-00:28 Wstęp
00:29-01:23 Mięsień Skroniowy
01:24-02:46 Mięsień MOS
02:47-03:58 Mięsień Czworoboczny
03:59-5:43 Mięśnie podpotyliczne
05:43-07:00 Zakończenie

Napięciowe bóle głowy występują rownież z wielu innych powodów niż te przedstawione w materiale. Jest  wiele innych mięśni które mogą manifestować się objawami bólowymi w obrębie głowy. Dziś przedstawiliśmy mam te najprostsze do masażu i terapii.

Każdego dnia w gabinecie zajmujemy się fizjoterapią i terapią manualną w obrębie głowy. Pracujemy z pacjentami z bólami głowy różnego pochodzenia, migrenami, zwrotami głowy. Jeśli potrzebujesz pomocy w tym temacie serdecznie zapraszamy do kontaktu.

Zapraszamy również  do ogląda innych  materiałów na naszym kanale. Zostaw subskrypcję i lajka

https://fizjoterapiahd.pl – Fizjoterapia, Rehabilitacja, Edukacja w innej odsłonie 🙂