Zapraszamy do obejrzenia nowego materiału odnośnie pracy na głębszych strukturach stopy odpowiedzialnych na prawidłowe ustawienie wysklepienia. Łuki poprzeczne, podłużne - zapraszamy do oglądania i podawania dalej !!!

Przywodziciele Ud jak każde inne mięśnie wymagają rozciągania. Nie powiniśmy o nich zapominać bo są one ważne do prawidłowego funkcjonowania stawu biodrowego jak i całego kompleksu miedniczego. Aby nie łapały Was kontuzję i nie było w przyszłośći problemu z zakładaniem skarpetek zachęcami do zainwestowania czasu w ich rozciąganie :) Przysiad sam się nie zrobi !!! :)

Witajcie, w tym bardzo krótkim materiale przedstawiamy Wam bardzo prosty sposób na rozciąganie mięśniu grupy kulszowo-goleniowej w skład której wchodzą m. dwugłowy uda - głowa długa i krótka oraz mięsień półścięgnisty i półbłoniasty.

WItajcie !!!!

Dziś mamy dla Was krótki materiał dotyczący mobilizacji stawu rzepkowo-udowego , czyly w wielkim skrócie rzepki:). Materiał dedykowany zarówno do kolegów po fachu jak również dla osób, których problem bezpośrednio dotyczy. Technika bardzo łatwa i bezpieczna. Bardzo pomocna w stanach pooperacyjnych - artrokopii, implantacji, endoprotezoplastyki itp.

W dzisiejszym materiale przedstawiamy mała ciekawostkę :) Mianowicie jak radzić sobie z kichaniem w momentach ostrego bólu dyskowego, złamanego żebra a także otwartej zatoki szczękowej po usunięciu zęba. We wszystkich tych przypadkach zwiększenie ciśnienia w klatce piersiowej, jamie brzusznej i w obrębie zatok szczękowych będzie wpływało negatywnie na samopoczucie i zwiększało objawy bólowe. Zobaczcie jak można sobie z tym poradzić :)